Helyi élelem bemutatkozás 3. - Gódor Biokertészet

A Gódor Bio Kertészet Bemutatása

Gódor Antal, a Biokertészet vezetője vagyok. Mezőgazdász múlttal rendelkező családban nőttem fel. 1990-ben köteleztem el magam a biotermelés mellett, mivel felismertem a sok vegyszer használata nagymértékben károsítja környezetünket és saját szervezetünket. A gyerekeimre gondolva átláttam, hogy változtatni kell a mezőgazdasági technológián.
Egy fél éves hollandiai tanulmányút során mélyebb betekintést nyertem a biotermelés rejtelmeibe, a talajművelés, a megfelelő gépesítés és a vetésforgó területén. Rájöttem, hogy nagyszüleim gazdálkodási módszerét átültetve a jelenlegi folyamatokba, eredményesebb lehet vállalkozásom.
Hazatérve 10 Ha-on indítottam el a biogazdálkodást egy- két zöldségfélével (sárgarépa, burgonya, vöröshagyma). Az évek során 30 Ha-ra fejlesztettem fel a bioterületemet, mivel igény jelentkezett többféle zöldségre. A Hipp Kft. és a Biohungarikum Kft. partnereként a piaci lehetőségek is bővültek.
Folyamatosan történt a gépiesítés, különféle munkagépek, öntözőberendezés alkalmazása, valamint megfelelő tároló helység elengedhetetlenül szükséges egy európai színvonalú gazdaság működéséhez.
Egy 470 m2-es zölség-tároló építése és egy hűtőház beindítása lehetővé tette a betakarított termékek hosszú ideig való friss tárolását.
Budapest közelsége többféle értékesítési lehetőséget kínál:
ÖKO-Piac a MOM Parkban
Bioritmus a Cédrusban és a Mamut II-ben
Futárszolgálat
A Biokontroll Hungária Kht ellenőrző szervezet felügyelete alá tartozik Biokertészetem. Termékeink szigorú minőségi ellenőrzés után kerülhetnek piacra!
Galgahéviz az M3-as autópálya felől a bagi kijáraton át megközelíthető, a Bag és Tura között fekvő település.
A kertészet termékei:
Burgonya,póré, tök, petrezselyem, kukorica, dinnye,   paradicsom, pritamin és fűszerpaprika, tarkabab, brokkoli, karalábé, lilahagyma, Kelkáposzta, Tv paprika, petrezselyemgyökér, pasztinák, fejeskáposzta, vöröshagyma, cékla....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése